Serwis narciarski w Krakowie I Salon KrakowSport
Pierwsza taka maszyna serwisowa w Polsce
Najbardziej nowoczesny serwis narciarski
Kraków, Góra Libertowska 45 - OTWARCIE 06.11.2023
Zachęcamy do skorzystania z naszego serwisu. Nasza firma jako jedyna w Polsce posiada najnowocześniejszą maszynę serwisową Wintersteiger Jupiter z której korzystają największe teamy na świecie (m.in US Ski Team, Austrian Ski Federation, German National Ski Teams), zawodnicy, kadry narodowe, kluby narciarskie. Maszyna Wintersteiger Jupiter jest oficjalnie rekomendowana i używana przez takich takich producentów jak: Head, Rossignol, Dynastar, Atomic, Van Deer, Stockli, Fischer, Voelkl.
Postawiliśmy na całkowicie nową maszynę Wintersteiger Jupiter których aktualnie jest tylko kilka w Europie, jednocześnie jest to pierwsza taka maszyna serwisowa w Polsce. Przyjdź, sprawdź nasz serwis i poznaj Jupitera. Połączenie nowatorskiej technologii z wyrafinowanymi, jedynymi na rynku funkcjami, prowadzi do zupełnie nowego świata, najbardziej nowoczesnego serwisu nart! Zapraszamy do nas :)
Wintersteiger Jupiter
Dążenie do innowacji, bycie zawsze o krok do przodu, przewidywanie i pomaganie w kształtowaniu przyszłości – to wyróżnia firmę WINTERSTEIGER od dziesięcioleci. Dzięki nowej generacji maszyn Jupiter zabieramy Cię w podróż do nowego świata, w którym najnowsze innowacje wprowadzają serwis nart na nieznany dotąd poziom.
W rozwoju maszyn dużą rolę odegrały nowe technologie. Wynik? Wintersteiger Jupiter może odczytywać kody na nartach i rozpoznawać kategorie nart, porównywać dane z oprogramowaniem i komunikować się z chmurą WINTERSTEIGER.
Dzięki Jupiterowi firma WINTERSTEIGER zrobiła ogromny krok naprzód w rozwoju – maszyna o niespotykanych dotąd możliwościach. To kolejny kamień milowy w serwisie sprzętu narciarskiego:
- V-Edge - precyzja i stałe lub zmienne kąty krawędzi zarówno dla krawędzi dolnej, jak i bocznej
- Trim Cut - automatyczne usuwanie nadmiaru ścian bocznych i planowanie sidewalla w celu najbardziej optymalnego i precyzyjnego ostrzenia krawędzi bocznej
- Zaawansowany system prowadzenia nart składający się z 9 do 11 cylindrami (Race) na nartę, zapewniający równomierne i optymalne rozłożenie siły docisku nart i doskonałe szlifowanie aż do czubka nart
- Kod kreskowy / kod QR - indywidualne przygotowanie krawędzi zgodnie z klasyfikacją nart, którą odczytuje się z kodu znajdującego się na narcie
- Tune pilot - optymalna struktura - komputerowy dobór struktury dostosowany do warunków pogodowych / śniegowych. Wybór predefiniowanych kształtów struktury na każdy rodzaj śniegu w oparciu o wcześniej zdefiniowane, przetestowane parametry. Możliwość także definiowania indywidualnych struktur oraz odtwarzanie struktur nadanych przez producentów za pomocą kodu kreskowego / QR
- Tune pilot - optymalne krawędzie - komputerowe ustawienie stałych lub zmiennych kątów na całej długości nart
V-Edge
Innowacyjna Technologia ustawiania krawędzi o zmiennym kącie
Krawędź szlifowana jest pod zmiennym kątem w obszarze dzioba i piętki oraz pod stałym kątem pod stopą – zarówno na krawędzi bazowej, jak i bocznej. V-Edge współpracuje z Tune Pilot, aby skutecznie zapewnić sprawdzone parametry i opcjonalnie z automatycznym rozpoznawaniem nart. Idealne trzymanie krawędzi i łatwość skręcania nart zapewniają najwyższe wrażenia z jazdy na nartach. V-Edge jest dostępny zarówno dla modułu dyskowego, jak i modułu polerskiego.
Dzięki opcji „automatycznego rozpoznawania nart” zmiany kątów krawędzi w trybie V-Edge zachodzą w pełni automatycznie. Kąty krawędzi są zmienne na całej długości nart. Pod płytą narty mają dynamiczny kąt, zapewniający optymalną przyczepność oraz prowadzenie na twardym, sztucznym śniegu i lodzie. Kąt krawędzi jest większy na dziobie i piętce, co ułatwia lepszą kontrolę i jazdę w skręcie. Oprócz zupełnie nowych wrażeń z jazdy na nartach, znacznie zwiększa to również bezpieczeństwo.
Precyzyjne, zmienne szlifowanie krawędzi odbywa się na krawędziach dolnych i bocznych, całkowicie niezależnie od długości i szerokości nart. Można też wcześniej zdefiniować i przetestować parametry, albo ustawiać je na bieżąco, a na koniec zapisać aby w przyszłości móc odtworzyć indywidualne ustawienia.
Jeden V-Edge dla 2 modułów: dysk V-Edge kontroluje także moduł polerujący.
Trim Cut - Automatyczne usuwanie ścian bocznych.
Dzięki Trim Cut do automatycznego usuwania ścian bocznych firma WINTERSTEIGER osiągnęła całkowitą innowację! Trim Cut służy do planowania side walla. Jest zintegrowany w pierwszym module kamiennym i jest automatycznie aktywowany podczas procesu. Zapewnia to maksymalną precyzję w późniejszym etapie obróbki krawędzi. Ale dlaczego ta obróbka wstępna jest konieczna? Wystający abs z side walla może bardzo negatywnie wpłynąć na ustawienie krawędzi bocznej. Trim Cut eliminuje "niedbałość" przy ręcznym usuwaniu sidewalla i stanowi podstawę do precyzyjnego szlifowania krawędzi.
OPTYMALNA STRUKTURA

Dzięki opcji Tune Pilot możesz łatwo i szybko wybrać idealną strukturę, niezależnie od zmieniających się warunków śniegowych. Za pomocą jednego przycisku istnieje możliwość wyboru czy śnieg jest suchy, wilgotny czy mokry, a maszyna Wintersteiger Jupiter dobierze odpowiednią, optymalną i najszybszą strukturę w oparciu o wcześniej zdefiniowane, przetestowane parametry.
Trzy poziomy zaawansowania struktury
Uniwersalne: sprawdzone struktury, takie jak liniowe, krzyżowe, łukowe, predefiniowane dla 3 kategorii śniegu
Zaawansowane: zestaw rozbudowanych struktur ślizgu, predefiniowane dla 3 kategorii śniegowych
Race(3D): trójwymiarowe wzory struktur
Struktury specjalne: struktury indywidualne
OPTYMALNE KRAWĘDZIE

Jesteś początkującym narciarzem, zaawansowanym narciarzem a może trenujesz i uprawiasz narciarstwo zawodowo? Narty wymagają innego przygotowania krawędzi do różnych wymagań. Producenci nart również robią to w fabryce. W Tune Pilot zdefiniowano trzy różne kategorie i parametry kąta krawędzi (Komfort, Sport, Race). Za naciśnięciem jednego przycisku maszyna Wintersteiger Jupiter precyzyjnie ustawi idealne kąty dla danej osoby
Regulacja parametrów krawędzi: szybka i prosta
Dostosowanie krawędzi i ustawienie parametrów krawędzi (kąt krawędzi bocznej i krawędzi dolnej) jest niezwykle proste. Za pomocą Tune Pilot ustawiamy krawędzie komputerowo bez skomplikowanych regulacji i z powtarzalną dokładnością. W Tune Pilot zdefiniowano trzy kategorie
Komfort: Dla łatwej kontroli i skręcania, pewnego trzymania krawędzi i łatwej jazdy na nartach. Zastosowanie: Na stoku przy umiarkowanej prędkości, all-mountain, freeskiing
Sport: Zapewnia zmienną kontrolę podczas skrętów, mocne trzymanie krawędzi i zwinną jazdę na nartach. Zastosowanie: Uniwersalne zastosowanie w każdych warunkach, na stoku lub w górach
Race: Do bezpośredniej kontroli, agresywnego trzymania krawędzi i dynamicznej jazdy na nartach. Zastosowanie: Duża prędkość, agresywne długie i krótkie zakręty, głównie na przygotowanej trasie, dla zawodników